ד”ר אלי קובי – מומחה לרפואת שיניים ציבורית

דר’ אלי קובי סיים את לימודי רפואת השיניים בפקולטה לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים בשנת  1988 ותואר בוגר במדעי הרפואה בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה ( בהצטיינות) בשנת 1984. בשנת 1998 סיים את התמחותו ברפואת שיניים ציבורית באגף לבריאות השן במשרד הבריאות. במקביל סיים לימודי MPH   מוסמך בבריאות ציבור (בהצטיינות) בביה”ס לבריאות הציבור של האוניברסיטה העברית והדסה.

את מרפאת השיניים ביהוד הקים בשנת 1993 לאחר שרות של 5 שנים בצה”ל במסגרת העתודה האקדמית. במקביל לעבודתו במרפאה הוא משמש גם כרופא שיניים מחוזי במשרד הבריאות ויועץ בתחום ביטוח שיניים.  במסגרת חברותו ב AADC הארגון האמריקאי ליועצים דנטליים הוסמך כ certified dental consultant, בין התפקידים שמילא היו : יו”ר הוועדה המקצועית לרפואת שיניים ציבורית במועצה המדעית של ההסתדרות לרפואת שיניים, יו”ר וועדת הבוחנים הממשלתית לשנניות ,יו”ר וועדת הבוחנים הממשלתית לטכנאי שיניים, חבר בית חברים ארצי של ההסתדרות לרפואת שיניים, חבר המועצה המדעית של ההסתדרות לרפואת שיניים.

במסגרת המרפאה הוא עוסק ברפואת שיניים משמרת, טפולי שורש ושיקום הפה כולל טיפולים אסתטיים שונים בשילוב עם המומחים האחרים במרפאה.

/ 5.

שתף עמוד:

לתיאום פגישת ייעוץ מקצועית

השאירו כאן פרטים:

דילוג לתוכן